ضریب هوش!!!
نوشته شده توسط : ميلاد عظيمي

سلام!!!
خوبید؟؟؟
من این عکس رو تو یکی از سایت ها دیدم

 

 

 


که زیرش نوشته بود:
چنانچه دختر در تصویر را در حال چرخش به حالت ساعتگرد می بینید شما از نیمکره راست مغز خود استفاده می کنید، و چنانچه در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت می بینید از نیمکره چپ مغز خود استفاده می کنید. اگر بتوانید چرخش آن را در هردو جهت ببینید ضریب هوشی شما بالای 160 هست!

منم باور نکردم. ولی رو چند نفر آزمایش کردم یکی گفت ساعتگرد اون یکی گفت پادساعتگرد تعدادی هم گفتن هر دو طرف. الآن شما بگید که چه جوری می چرخه؟ من اونقدر نگاه کردم که قاطی کردم





:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 900
|
امتیاز مطلب : 195
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : 29 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: